Noteikumi un nosacījumi
VISPĀRĪGIE PĀRDOŠANAS NOSACĪJUMI
Šie vispārīgie pārdošanas noteikumi reglamentē preču pārdošanu mūsu vietnē
("https://rerihagramatnica.lv"). Produktus, kas iegādāti rerihagramatnica.lv tieši pārdod SIA Rēriha grāmatnīca ("Pārdevējs")
1. Līguma priekšmets
1.1. Šis distances līgums (turpmāk tekstā - “Līgums”) ir līgums, kas noslēgts
starp Klientu un Pārdevēju, pamatojoties uz Pārdevēja piedāvājumu,
2. Distances līguma stāšanās spēkā
2.1. Distances līgums tiek uzskatīts par noslēgtu un stājas spēkā ar brīdi,
kad Pārdevējs nosūta apstiprinājumu Klienta pasūtījumam uz Klienta norādīto e-pastu, veicot pasūtījumu Vietnē. Pasūtījums un pasūtījuma apstiprinājums tiek uzskatīti par
saņemtiem, kad tiem var piekļūt puses, kurām tie adresēti.
3. Vispārīgi nosacījumi preču pasūtīšanai
3.1. Klients var veikt pirkumus interneta veikalā pēc iepriekšējas reģistrācijas
Vietnē, veicot preču pasūtījumu (turpmāk - "Pasūtījums"), kura
apraksts atrodas Vietnē.
3.2. Klients patstāvīgi var veikt Klienta pasūtījumu Vietnē. Pasūtīšanas
procedūra ir aprakstīta vietnē īpašā sadaļā "Kā pasūtīt".
3.3. Veicot Pasūtījumu, Klientam jānorāda un jāpārbauda šāda informācija:
3.3.1. produkta nosaukums (izstrādājums);
3.3.2. preču daudzums;
3.3.3. adrese un piegādes veids (izvēlieties Piegādes pakalpojumu);
3.3.4. apmaksas veids;
3.3.5. kontakta mobilā tālruņa numurs;
3.3.6. e-pasta adrese pasūtījuma apstiprināšanai;
3.3.7. Klienta vārds
3.4. Visus pasūtījumus sistēma pieņem automātiski. Pasūtījumi tiek sagatavoti tūlīt pēc maksājuma saņemšanas. Ja ir preces, uz kurām attiecas īpaši ES muitas
noteikumi, darba dienās no pulksten 9:00 līdz 18:00 ir nepieciešama papildu
manuāla apstrāde, kas var aizkavēt pasūtījuma pieņemšanu.
3.5. Katrai vietnes precei ir sava karte ar detalizētu aprakstu, izmēriem, iestatīto cenu, papildu fotoattēliem. Ja ar to nepietiek, tad klientam vienmēr ir tiesības pirms pasūtījuma iesniegšanas pieprasīt paskaidrojumu (pa e-pastu uzdodot jautājumu). Veicot pasūtījumu un samaksājot par to, klients tādējādi apstiprina, ka ir iepazinies ar veikala noteikumiem, piekrīt preču aprakstam un ir gatavs pieņemt preces par cenu, kas tika norādīta pasūtījuma veikšanas laikā. .
4. Samaksa par precēm
4.1. Preču cena Vietnē ir norādīta eiro. Preču cenas ir norādītas ar nodokļiem.
Samaksa par Preču piegādi uz Klienta norādīto adresi nav iekļauta Preču cenā,
un tiek norādīta atsevišķi, veicot pasūtījumu.
4.2. Preču cenu Pārdevējs vietnē var mainīt, pirms Klients apstiprina Pasūtījumu.
Pašreizējā cena ir norādīta pasūtīšanas pēdējā posmā un ir spēkā brīdī, kad
tiek nospiesta poga "Apstiprināt pasūtījumu". Tajā pašā laikā pēc
noklikšķināšanas uz pogas "Apstiprināt pasūtījumu" cenu Klienta pasūtītajām
precēm nevar mainīt.
4.3. Preču apmaksas metodes ir norādītas Vietnes sadaļā "Maksājums".
Norunātais maksājuma veids ir metode, kuru Klients izvēlas no pieejamajiem maksājuma
veidiem, veicot Pasūtījumu.
5. Piegāde
5.1. Preču piegādes metodes ir norādītas Vietnes sadaļā "Piegāde".
Piegādes pakalpojums ir trešā puse, kas, pamatojoties uz līgumu, sniedz Pārdevējam
pakalpojumus Pasūtījumu piegādei Klientiem “Saņemšanas punktā” (turpmāk - “Saņemšanas
punkts”)
5.2. Pārdevējs darīs visu iespējamo, lai ievērotu Vietnē norādītos piegādes
laikus, tomēr piegādes kavēšanās ir iespējama neparedzētu apstākļu dēļ, kas
radušies ne Pārdevēja vainas dēļ.
5.3. Preču nejaušas nozaudēšanas vai nejaušas bojāšanas risks pāriet
Klientam no brīža, kad Pasūtījums tiek nodots viņam vai Pasūtījuma saņēmējam,
un Klients / Pasūtījuma saņēmējs paraksta dokumentus, kas apstiprina Pasūtījuma
piegādi. Gadījumā, ja Pasūtījums netiek piegādāts Piegādes pakalpojuma vainas dēļ,
Pārdevējs Klientam atmaksā Klienta priekšapmaksas Pasūtījuma izmaksas un
priekšapmaksas piegādes izmaksas pēc tam, kad ir saņēmis apstiprinājumu par Pasūtījuma
zaudēšanu no Piegādes serviss.
5.4. Katra Pasūtījuma piegādes izmaksas tiek aprēķinātas atsevišķi,
pamatojoties uz tā svaru, reģionu un piegādes metodi, un tiek norādītas pasūtīšanas
vietnē pēdējā posmā.
5.5. Saņemot Pasūtījumu, Klientam / Pasūtījuma saņēmējam jāpārbauda Pasūtījuma
izskats un iepakojums, Preču daudzums Pasūtījumā, pilnīgums un sortiments.
5.6. Pārdevēja piešķirtais laiks, lai Klients saņemtu Pasūtījumu, ir
ierobežots un tiek norādīts, veicot Pasūtījumu, atbilstošās piegādes metodes
izvēles stadijā. Papildu informācija par Pasūtījumu saņemšanas laiku ir norādīta
Vietnes sadaļā "Piegāde" ar Pārdevēja Preču uzglabāšanas laiku piegādes
pakalpojumos.
5.7. Pasūtījuma nesaņemšana noteiktajā termiņā tiek uzskatīta par Klienta
atteikumu no pirkšanas un pārdošanas līguma un ir pamats Pārdevēja pasūtījuma
atcelšanai. Ja nesaņemtais Pasūtījums tika iepriekš apmaksāts, naudas līdzekļi
tiek atgriezti Klientam, atskaitot izmaksas, kuras Pārdevējs norāda sadaļā
"Piegāde" un kuru summa ir vienāda ar piegādes izmaksām, kuras
Klients izvēlējās, veicot Pasūtījumu.
6. Visas preces, kas atrodas klienta pasūtījumā, tiek muitotas ES un visi
nodokļi ir samaksāti.
7. Atteikuma tiesības
7.1. Klients 14 kalendāro dienu laikā no Pasūtījuma saņemšanas dienas var
atteikt pasūtītās Preces, norādīt preču neatbilstību vai ziņot par preču bojājumiem .
7.2. Iegādāto Preču atdošana Pārdevējam ("Grāmatas" kategorijas
preču atgriešana tiek izskatīta individuāli) notiek ar Preču iepakojuma, etiķešu,
marķējumu, svītru kodu
7.3. Pretenzijas par precēm, kas iegādātas ar zīmi AR KAITĒJUMIEM, netiks
pieņemtas. Klients tika apzināti informēts, tāpēc sūdzībām nevajadzētu būt.
7.4. Informācija par Klienta atteikšanos no precēm un preču atgriešanas Pārdevējam kārtību ir norādīta rēķinā. Preču pirkšanas dokumenti - informācija par pasūtījumu,
PVN rēķini (sagatavoti elektroniskā formā) Pircējam ir pieejami Pircēja
profilā, no kura Pircējs tos var lejupielādēt un / vai izdrukāt .
7.5. Pēc 14 kalendāro dienu beigām no pasūtījuma saņemšanas dienas klienta
jebkādas atdošanas un pretenzijas netiks pieņemtas. Tiek uzskatīts, ka klients
ir saņēmis pasūtījumu un viņam nav sūdzību.
7.6. Klienta pienākums ir atgriezt Preces Pārdevējam 14 (četrpadsmit) dienu
laikā pēc tam, kad Pārdevējam ir nosūtīts rakstisks atteikums no Preces / Pasūtījuma.
7.7. Apstiprinot Pasūtījumu par piegādi Klientam (2.1. Punkts), Pārdevējs
e-pastam pievieno atteikuma veidlapu no Precēm, kas sastādīts saskaņā ar Latvijas normatīvo aktu prasībām. Atteikuma veidlapa ir šī Līguma neatņemama sastāvdaļa.
7.8. Klients ir atbildīgs par Preču kvalitātes un drošības uzturēšanu šajā
Līguma sadaļā paredzēto atteikuma tiesību laikā. Pārdevējs patur tiesības
atteikt Klientam pieņemt Preču atgriešanu un atmaksāt samaksāto naudu, vai
ieturēt kompensācijas maksu, ja Preces ir bojātas, nedarbojas, tiek pazaudēta
noformēšana, nozaudēts Preču oriģinālais iepakojums vai tā iepakojums ir ievērojami
bojāts.
7.9. Atgriežot iegādātās preces, Klientam jāuzrāda dokuments, kas apliecina
Preču pirkšanu no Pārdevēja.
7.10. Līdzekļi par Klientu atgrieztajām precēm tiek pārskaitīti ar pārskaitījumu uz Klienta norādīto bankas kontu 7 dienu laikā pēc preču saņemšanas.
7.11. Pilnīgas pasūtījuma atcelšanas un atcelšanas pieprasījuma gadījumā
PIEGĀDES posmā Klients kompensē Pārdevējam sūtīšanas izmaksas par piegādi, kā
arī bankas komisijas maksu, kas no Pārdevēja tika iekasēta par šī darījuma
apkalpošanu. Atmaksa tiks iekasēta no pasūtījuma summas, atskaitot šīs izmaksas
8. Citi nosacījumi
8.1. Šis Līgums ir Pusēm saistošs no tā noslēgšanas brīža. Pēc katra
atsevišķa Pasūtījuma šī Līguma elektroniskā kopija netiek ģenerēta, taču
veidlapa Klientiem Vietnē ir pieejama jebkurā laikā. Šī līguma noslēgšanu un
izpildi reglamentē Latvijas Republikas likumi.
8.2. Preču apraksti ir sastādīti, izmantojot Preču ražotāju sniegto informāciju.
Vietnē uzrādītie Preču attēli ir tikai atsaucei un nevar pilnībā nodot ticamu
informāciju par Preču īpašībām, ieskaitot krāsas, izmērus un
formas. Ja Klientam ir kādi jautājumi par Precēm, pirms Pasūtījuma veikšanas
Klientam ir jāsazinās ar Pārdevēju.
Saskaņā ar ražotāja datiem var mainīties aprīkojums, parametri vai cita
informācija par Precēm.
8.3. Reģistrējoties vai veicot Pasūtījumus personīgai saziņai ar Klientu, Pārdevējs
var izmantot Klienta norādītos saziņas līdzekļus.
8.4. Preces tiek nodotas klientam, pamatojoties uz pārstāvniecības līgumu
patērētāju pieprasījuma izpētei, kas atbilst konkrētajam klientam nodotajam
produktam, ar īpašām atšķirības pazīmēm, kas zināmas klientam.
9. Informācija par pārdevēju
Saņēmējs: SIA Rēriha grāmatnīca
Elijas 11/2,Rīga LV-1050
LV 40003403638
Banka: AS "Citadele banka"
Konts:LV35 PARX 0000 4115 4000 2
Tel:(+371)67288862
Tel:(+371)67315547
e-pasts: